zaterdag 16 juli 2011

Wonderland Green Card Catrice review

Gister had ik een shoplog als artikel en daarin heb je de Wonderland Green Card voorbij zien kopen, dit is een nagellakjes uit de limited edition van Catrice in een groenige kleur die Wonderland Green Card heet.
Toen ik 'm had gekocht ben ik hem gelijk gaan testen! vooral omdat ik '#shame on me' nog helemaal geen groen lakje in mn stash had zitten was ik erg benieuwd was hoe het bij mij zou staan!


 

Dit is 'm dan op mn nagels, met het flesje!
Hij lakte niet fijn, de kleur was mooi maar dekte na 2 laagjes niet voldoende!
Zo even heel kort mijn oordeel over dit lakje uit de enterwonderland collectie.
de kleur opzich vond ik wel oké, maar hij lakte heel erg raar, en hij dekte gewoon niet.
Aangezien ik dunne nagels heb, is het haast niet mogelijk om meer dan 2 laagjes aan te brengen, want dan kan ik zo het hele 'plakje' van m'n nagel afpakken.
Misschien dat hij bij andere wel dekt, maar op mijn nagels lukte het gewoon niet!



Hier zie je nog een keer de nagellak op mijn nagels, ik heb nog even op internet rondgekeken naar andere bloggers die deze lak hebben gereviewd en daar kwamen de volgende kreten uit;
'leuk kleurtje!' 'Hij lijkt op 'Run forest run' en allemaal van dat soort kreten,maar over dekking word eigenlijk weinig gesproken!

Liefs,
Henriette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten