woensdag 20 juli 2011

Review; Max lipstick van de Action Door: Henriëtte


Bij de Action verkopen ze tegenwoordig ook een aantal make-up producten, zo ook allerlei kleuren lipsticks, ze zitten per twee verpakt voor nog geen euro.
De exacte prijs komt nog onderaan het artikel te staan.
Maar voor nog geen euro kan het dan wel goede kwaliteit en pigmentatie zijn?
Blijft de lipstick überhaupt wel zitten?
Ik heb 9 lipsticks van Max, waarvan 8 kleuren. Hieronder komen de kleuren als swatch Wil je van een lipstick een review dan hoor ik het wel!

Pink frost

Light peach

Peach



Frozen lilac




Passion pink



Cherry red


Wine red


Cherry pink


Ik heb wine red 2x, omdat je als je een pakketje koopt een duo krijgt, maar soms zit er een kleur in die je al hebt en een kleur die je graag wilt.
Dat is wel het lastige van deze lipsticks.
De lipsticks drogen je lippen een klein beetje uit, maar zijn goed gepigmenteerd en blijven voor de prijs redelijk goed zitten.
De lipsticks vallen me alles mee!!
Ik ga zeker proberen of ik nog meer kleuren te pakken kan krijgen, hoeveel kleuren er precies zijn weet ik niet, maar sowieso nog een kleur of 4.

Heb jij ook Max make-up van de Action?

Liefs,
Henriette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten