vrijdag 8 juli 2011

Review: Essence Black mania liquid eyeliner

Vandaag een artikel over een eyeliner van Essence, dit is een zwarte eyeliner uit de black mania collectie.
Maar er is iets aparts aan deze eyeliner, hij heeft namelijk geen gewoon 'harig' kwastje, nee, een hard plastic kwastje.
Wil je weten wat ik hiervan vind, lees dan verder!

Ik liep afgelopen zaterdag in de Kruidvat en toen bedacht ik me ineens dat ik nog een eyeliner nodig had.
Toen ik de eyeliner in mn handen had besloot ik toch nog maar even te kijken, of hij wel echt zwart was, toen ik er achter kwam dat er een hard plastic puntje aanzat.
Eerst wilde ik hem terugleggen, maar ik ben uiteindelijk de uitdaging maar aan gegaan.
Ik kwam thuis en heb hem gelijk geprobeerd.
En het eerste wat ik dacht was; (OMG, dit is fijn!!)
Hieronder even een swatch om te zien of hij wel echt zo goed zwart is.

Sorry, voor de slechte kwaliteit van de foto's, ik hoop dat hier verandering in komt!
Bij deze foto is wel goed te zien, hoe zwart de eyeliner is!
Hij is echt gitzwart, en als je hem van je ogen afhaalt met oogmake-upremover blijf je steeds een iets donker randje zien.
Hij is niet waterproof, maar dat beloofd Essence ook niet!

Ik, die altijd een beetje moeite heeft met het opbrengen van vloeibare eyeliner moet zeggen, dat het werken met een hard plastic puntje toch wel makkelijk is, want als je een gewone eyeliner hebt, heb je soms dat de haren in één keer de verkeerde richting op gaan staan.
Maar met deze eyeliner gaat dat echt niet lukken, wat natuurlijk een voordeel is!

Ik zelf zou deze eyeliner wel opnieuw kopen, omdat het lekker werkt en ik hem nu bijna een week heb, en nog geen één keer teruggesprongen ben naar mn eyeliner met 'gewone' haren!

Liefs,
Henriette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten