maandag 11 juli 2011

Mijn dagelijkse make-up producten stash.


In dit artikel laat ik zien wat mijn dagelijkse routine spullen zijn, deze makeup producten gebruik ik dus (bijna) elke dag. Lees verder als je wilt weten wat mijn dagelijkse makeup producten zijn.

Als eerst  gebruik ik gezichtscrème van Essence, ik heb er twee. De variant voor de vette en ééntje voor de droge huid. Ik heb erg droge wangen, daar gebruik ik dus de crème voor de droge huid. De crème voor de vette huid gebruik ik op mijn ‘t-zone’.

Daarna doe ik mijn concealer, ik vind het fijner om eerst concealer te gebruiken en daarna foundation omdat dan alles dezelfde kleur is. Ik gebruik de Catrice allround concealer en de standaard HEMA  foundation in kleur 02. Als poeder gebruik ik de Rimmel London Stay Matte pressed powder in kleur 008 ‘Cashmere’. Als blush gebruik ik elke dag een (voor mij) te lichte wenkbrauw poeder in kleur ‘medium Brown’. Die zat in een wenkbrauw setje met sjabloontjes en een kwastje, ooit een keer gekocht bij de Trekpleister als ik me niet vergis.

Voor mijn ogen gebruik ik altijd Essence oogpotloodjes in kleuren: 01 Black, 08 Teddy, 04 White. Ik doe eigenlijk nooit oogschaduw op naar school. Ik gebruik van een oogschaduw palletje van Max Colors (te koop bij de Action) de zwarte kleur als eyeliner. De wimperkruller die ik gebruik is van de HEMA. De mascara is de Max Factor Masterpiece mascara (waterproof) in de kleur Black/Brown.

Ik doe niet elke dag iets op mijn lippen, maar vaak gebruik ik de lipsmacker Sprite of Fanta Strawberry, maar Fanta Strawberry heb ik bij een vriendin laten liggen. Dus daar kon ik geen foto van maken.

De kwasten die ik gebruik zijn; de poeder kwast van Essence en de Eyeliner kwast van de HEMA. Met de poeder kwast breng ik de matte poeder en de blush aan. De foundation breng ik met mijn vingers aan, want dat vind ik het mooiste effect geven. Ik zou wel graag een keer een ‘stippling brush’ willen uitproberen om te zien wat voor effect die geeft. De eyeliner kwast gebruik ik om de oogschaduw aan te brengen als eyeliner.

Liefs,
Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten