zaterdag 9 juli 2011

Catrice Crystel Clear Gloss Stick Papagena Review


Mijn artikel voor vandaag gaat over de ‘Catrice Crystel Clear Gloss Stick’. Deze lipstick zit in de limited edition lijn: Papagena, die nu verkrijgbaar is.

Ik heb de lipstick in kleur C02 Bird of Paradise, de roze/rode kleur. Je heb ook een oranje versie, maar ik vond deze toch leuker.
Zoals je op de foto kan zien is de lipstick doorzichtig, ik heb daarom ook deze lipstick gekocht. Normaal ben ik niet zo van de lipstick, maar meer van de lipgloss. Maar deze zag er zo apart uit dat ik ‘m heel graag wou kopen. De verpakking vind ik er erg mooi en chic uitzien.



Ik wou ook een swatch foto maken, maar er kwam zo weinig kleur vanaf dat je het niet zag.
Mijn ‘naakte’ lippen:
Mijn lippen met Bird of Paradise:

Zoals je ziet komt wel wat kleur vanaf, dat is niet bij iedereen zo.
De lipstick kost: €3,99
De geur vind ik erg vies en chemisch, de smaak is erg smerig dat vind ik wel storend. Maar verder is het een leuke lipstick voor als je een licht rood tintje en een glans op je lippen wil.

Cijfer: 7
Liefs,
Iris

1 opmerking:

  1. wat een aparte euhm, gloss stick. Maar iew van de geur en de smaak! Goed om te weten dat ik die niet wil gaan kopen! Ik heb de laatste tijd nare ervaringen met blushes met een vieze geur... ugh.

    BeantwoordenVerwijderen