donderdag 21 juli 2011

88 shimmer palette review rij 1. Door: Iris


Vandaag mijn eerste artikel over het 88 Palette. Ik heb de shimmer versie, omdat ik naar school nooit oogschaduw draag. Ik draag het alleen bij feestjes enzo, dus dan wil ik graag een leuke feestelijke look kunnen maken. En ik hou heel veel van shimmer, ik vind het bij mij ook mooier staan dan matte.
Wil je de swatches van de 1e rij zien? Lees dan verder!


Op de foto kun je het hele 88 shimmer palette zien, ik heb hem al heel vaak gebruikt!

Hieronder nog een paar foto’s van het 88 shimmer palette:
Op de foto hieronder kun je zien hoe rij 1 eruit ziet, de linkse rij is dus rij 1.

Hieronder staan swatches  van rij 1:

Mijn volgende artikel over rij 2 komt online op 25 juli, het volgende artikel over het 88 palette van Henriëtte komt op 28 juli online.
Ik hoop dat jullie dit een leuk artikel vonden!
Liefs,
Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten