maandag 11 juli 2011

Review; lipgloss Catrice uit de Enter Wonderland collectie

Vandaag een review over een lipgloss uit de limited edition Enterwonderland van Catrice.
De lipgloss heeft de naam 01 forbidden apple en is op het plaatje de middelste van de drie lipglossjes.
Ik draag eigenlijk nooit felle kleuren op mn lippen, omdat ik dan het idee heb, dat ik zo bleek lijk!
Toch heb ik de gloss gekocht, ben je benieuwd wat ik er van vind?

Dit is de lipgloss!
 Zoals op het plaatje hierboven te zien is, is het een redelijk fel rood/roze kleur!
En zoals we van de meeste Catrice producten gewend zijn, heeft ook deze lipgloss een fijne substantie en een goede pigmentatie!
Hieronder even een swatch om mijn hand.

Hier op de foto lijkt het meer roze, maar het is eigenlijk rood, met een roze ondertoon!

mijn 'naakte' lippen

en mijn lippen met de lipgloss

Ik vind het een hele fijne lipgloss, de geur is niet overheersend, maar wel lekker, dus dat is ook een voordeel!
En dan natuurlijk de prijs, I love it!

Liefs,
Henriette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten