dinsdag 19 juli 2011

H&M nagelverzorgingssetje review. Door: Iris

Vandaag een artikel over een nagelverzorgingsetje van de H&M. Ik was bij de kassa en toen zag ik een zakje liggen met allerlei nagelspulletjes. Ik vond het er erg handig en compact uitzien. Toen ik de prijs zag (€1,95) was ik verkocht! Ik kocht ‘m en testte hem voor jullie uit. Wil je de review lezen en weten wat er precies in zit? Lees dan verder!
Er zitten 4 dingen in het zakje: een nagelvijl, een buffer, een nagelborsteltje en een bokkepootje.

Het eerste ding waar ik het over ga hebben is de nagelvijl, daarmee kan je de nagels in de gewenste vorm maken. De vijl is gewoon prima, niet bijzonder goed of erg slecht. Gewoon een fijne vijl.


Het tweede wat in het tasje zit is een buffer. Daarmee kan je je nagels glad maken. Ook kan je ze laten glanzen. Dat kan door de 4 stappen te volgen. Het is een fijne buffervijl, maar hij had van mij wel wat groter mogen zijn.
Het derde ding in het tasje is een nagelborsteltje, daarmee kan je je nagels schoonmaken. Het werkt erg fijn.
Het vierde en ook het laatste wat in het tasje zit is een bokkepootje. Daarmee kan je je nagelriemen terug duwen, zodat je nagels langer lijken en zijn. Dit bokkepootje is erg fijn en zacht. Ik kon er helaas geen goede foto van maken.
Kortom, ik raad dit tasje zeker aan. Het is maar 2 euro en je hebt 4 (5 met het tasje erbij) superfijne producten.
Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden.
Liefs,
Iris.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten