zondag 17 juli 2011

mijn favoriete muziek #1

Ik heb iets nieuws bedacht, namelijk 'mijn favoriete muziek'. Ik zal een artikel maken met mijn favoriete muziek als er hele opvallende nummers tussen zitten, of de lijst gewoon helemaal anders is!
Deze keer is de eerste keer dus ik zal even uitleggen wat mijn muziekstijl is enzovoort, en gelijk wat nummers als voorbeeld geven

Als je mijn Ipod doorkijkt en op m'n mobiel in de bestanden kijkt zul je vooral nummers uit de top40 terug vinden.
Ik vind het leuk om nummers te luisteren die op het moment veel worden geluisterd.
Denk nu maar aan dit nummer;
Dit nummer vind ik ook helemaal geweldig;
Nu weet je een beetje wat ik leuk vind, en wat ik dus ook veel luister, deze twee liedjes hierboven ken ik dan ook helemaal. En zo zijn er nog een paar uit de top40 die ik vlekkeloos mee kan schreeuwen.
Laat me weten, wat voor muziek jij leuk vind!

Liefs,
Henriette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten