vrijdag 15 juli 2011

Shoplog 11, 12 en 13 juli

Een shoplog voor vandaag, Zoals je in de titel kunt zien van dit bericht heb ik 3 dagen achter elkaar wat producten gekocht en dan vooral 12 juli, toen heb ik echt ingeslagen.
Ben je benieuwd wat ik allemaal aan mijn stash heb toegevoegd, lees dan verder!

Ik heb foto's van alle producten gemaakt, die komen nu hieronder en ik zal er even bijzetten welke producten het zijn en of ze eventueel uit een actie komen.
Essence protecting basecoat, essence Replay. Essence Tryin' to be cool en Essence Movin' on.
Hierbij was de actie 2 voor 2 euro.

Catrice Meet Me At Coral Island, Catrice Wrapped Around My Finger
Hierbij was de actie 2 voor 4 euro

Catrice Wonderland Green Card, Catrice Forbidden Apple, Catrice Lavenderlicious
Deze lakjes lagen alledrie voor 1 euro in de voordeelbakken, deze nagellakjes komen uit de limited edition Enter Wonderland.
Dit is Gosh Blue Monday, deze lag ook voor 1 euro in de voordeelbakken.

Catrice Highlightingpowder uit de enterwonderlandcollectie in Fairy Dust, deze lag voor 1 euro in de voordeelbakken en de Catrice infinite matt foundation in 020 Honey beige

3 palletjes van The Color Workshop voor 1 euro in de voordeelbakken
Nog een palletje van de Color Workshop, voor 1 euro

3 duo's van Catrice uit de Enterwonderland van boven naar beneden ; Wonderland Green Card, Lavenderlicious, Miracle Heaven.allemaal een euro!



2 lipglossjes uit de enterwonderlandcollectie in de kleuren Forbidden Apple en Pink Show, allebei voor 1 euro in de voordeelbakken.

2 lipglossjes voor 3 euro van Essence in de kleuren Candy Bar en Trendsetter.
En een showergel en een bodylotion van de Body&Fruitlijn van Kruidvat in de geur Cranberry en Pomegranate.
Deze heeft mijn moeder voor me gekocht, dus ik weet hier niet de exacte prijs van.

Pfoe, dit artikel heeft me wel even geduurd, maar dan heb je wel wat!
Volgens mij was ik voor dit alles in totaal ongeveer 30 euro kwijt, voor zoveel producten!

Liefs, Henriette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten