zondag 10 juli 2011

leuke aanbiedingen bij Kruidvat



Vandaag een artikel over een aantal leuke artikelen die vanaf volgende week ingaan bij Kruidvat,
ben je benieuwd wat voor artikelen er wellicht voor jou bijzitten?
lees dan even verder

Ik heb me aangemeld op de nieuwsbrief van Kruidvat en dan kun je alvast de folder voor volgende week lezen, daarin staat; een hele bladzijde vol met kortingen!
hieronder de voorbeelden

- NYC lipgloss   *     2 voor 3 euro
- Essence lipgloss en lipsticks   *   2 voor 3 euro
- Essence nagellak   *   2 voor 2 euro
- NYC nagellak   *   2 voor 3 euro
- Catrice nagellak   *   2 voor 4 euro
- Catrice lipgloss en lipsticks   *   2 voor 6 euro
- Rimmel nagellak   *   2 voor 10 euro
- Max factor nagellak   *   2 voor 10 euro
- Gosh nagellak   *   2 voor 10 euro
- Maybelline nagellak   *   2 voor 9 euro
- Gosh lipmarker   *   2 voor 10 euro
- Loreál Glamshine lipgloss   *   2 voor 20 euro
- Maybelline superstay   *   2 voor 20 euro
- Max factor lipfinity   *   2 voor 20 euro

Heel veel korting dus!
Gaan jullie nog wat halen??

Liefs,
Henriette

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je de acties opsomt! Handig. :D Maar waarschijnlijk ga ik niets halen, helaas geen tijd voor en hoewel mijn nagellakrek nog niet eens voor de helft vol is, moet ik maar eens meer gaan doen met mijn huidige nagellak. Alhoewel die Catrice lakjes zo onweerstaanbaar zijn... aah!

    BeantwoordenVerwijderen