vrijdag 15 juli 2011

Essence XXXL nudes lipgloss 03 Nude Kiss review.


Eergister had ik al geschreven over een Essence lipgloss, daarbij had ik gezegd dat ik nog een review zou maken over een andere lipgloss die ik had gekocht met de actie. Ik stond erg te twijfelen toen ik in het Kruidvat stond, er waren zoveel kleuren. Toen heb ik uiteindelijk deze lipgloss gekocht, ik vond hem er erg mooi uitzien! Wil je de review lezen? Lees dan verder!


Op deze foto komt de kleur het best over, maar hij is in 't echt iets minder roze:

Ik heb een lipgloss uit de XXXL nudes collectie. Dat is een collectie met allemaal nude gekleurde lipglossjes. De lipgloss bevat wel veel glitter en glans, dus zo nude is hij niet. De lipgloss is wel erg mooi. De geur is ook best lekker, een beetje zoet. Ik kan het niet echt beschrijven, maar ik vind de geur best lekker.
Maar komt er ook kleur van de lipgloss af, of is het alleen glitter en glans?
Swatch:

Op de swatch op mijn hand komt er wel kleur vanaf, maar is dat op mijn lippen ook het geval?

Mijn 'naakte' lippen:

Mijn lippen met de lipgloss:


Zoals je ziet komt er (op mijn lippen) niet erg veel kleur vanaf, vooral glitter en glans. Er komt wel iets kleur vanaf, maar niet veel. Ondanks dat vind ik de lipgloss erg mooi, en zal ik 'm vaak dragen.
De lipgloss is €1,79 volgens mij. Deze week is er een actie dat je 2 Essence lipglossjes of lipsticks kan kopen voor 3 euro, dus sla nog snel je slag zou ik zeggen!

Cijfer: 8

Liefs,

Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten