zaterdag 23 juli 2011

Catrice oogschaduw Enter Wonderland, C01 Fairy Dust review.

Vandaag een artikel over de L.E. oogschaduw van Catrice, eentje met een heel erg mooie verpakking! Er staan allemaal vlinders op, er vrolijk en zomers dus! De kleur zelf is niet zo zomers, maar wel erg mooi. Ik heb deze oogschaduw uit het uitverkoopbakje bij Trekpleister gevist.Wil je mijn mening over deze oogschaduw weten? Lees dan verder!


Zoals ik al zei vind ik de verpakking erg mooi en vrolijk.

 De oogschaduwkleur is ook erg mooi, hieronder een foto van de oogschaduw.
De oogschaduw is een soort bruin, grijs achtige kleur met shimmer. Hieronder de swatch.


Je kan op de foto de oogschaduw niet zo goed zien, het is ook niet zo'n opvallende kleur. Maar op je ogen zie je deze mooie oogschaduw wel heel goed.
Ik weet niet hoeveel deze kostte toen deze limited edition nog in de schappen lag. Ik heb deze oogschaduw voor maar €1!

Cijfer: 9

Liefs,

Iris

1 opmerking:

  1. Die uitverkoopbakjes zijn zo leuk! Soms vind je nog best wel leuke dingen voor maar 1 euro ofzo!:D

    BeantwoordenVerwijderen