vrijdag 8 juli 2011

Kruidvat Body Butter Review

Mijn 1e artikel van vandaag gaat over de Body Butter van het Kruidvat.
Body Butter is in de zomer (voor mij) onmisbaar, ik heb superdroge onderbenen. Niet zo charmant als je in een jurkje of korte broek loopt. Lees verder voor mijn ervaring met deze Body Butter en wat ik ervan vind.




Ik heb gekozen voor de geur ‘Cranberry & Pomegranate’, deze vond ik verreweg het lekkerst. Er was er ook één met kokos maar daar heb ik al zoveel van. Ook kon je kiezen voor een mango geur, maar die sprak me niet zo aan. Dus koos ik maar voor Cranberry & Pomegranate, hij ruikt naar een soort aardbei/framboos yoghurt. Erg lekker!

Wat zegt Kruitvat over deze Body Butter:

‘Kruitvat Body Butter Cranberry & Pomegranate laat je huid stralen net als de zomer zelf. Voel hoe soepel en superzacht ze wordt en laat de zonzoete geur je zinnen prikkelen. Zo lijkt het elke maand augustus. Dermatologisch getest.’
En zoet, dat is deze Body Butter zeker! Hij ruikt ontzettend lekker, maar doet hij ook wat voor je huid? Ja! Mijn huid wordt er best zacht van, het had zachter gekunt maar door de prijs wat je voor deze Body Butter betaald (€2,50) zie ik het door de vingers.
Ik zou ‘m zeker opnieuw kopen! Wat een geur, geweldig!



Cijfer: 8,5
Het cijfer was echt een 9,5 geweest als hij m’n huid superzacht zou maken, maar dat is niet het geval helaas. Maar de verpakking is erg vrolijk en de geur is hemels! Ook is er een vloeibare versie verkrijgbaar, voor de mensen die niet van Body Butter houden, maar meer fan zijn van Body Lotion. Of deze precies hetzelfde ruikt weet ik niet, maar hij zal er wel erg in de buurt komen denk ik!
Liefs,
Iris
*ruikt nog een keer*

Geen opmerkingen:

Een reactie posten