maandag 18 juli 2011

Review; The Color Workshop pallettes

In de afgelopen shoplog kon je zien dat ik 3 palletjes van The Color Workshop van 1 euro heb kunnen bemachtigen, maar als een palletje maar 1 euro is kan het dan wel goed gepigmenteerd zijn en blijft het dan wel goed zitten?
In dit artikel ga ik dit voor jullie swatchen en testen!

Toen ik het palletje wilde bekijken en opendeed, zag ik echt al gelijk een minpunt namelijk; 'De deksel van dit palletje kan maar een klein stuk open, ongeveer 90 graden op het palletje'.
Hier even een foto van het palletje.

Toen ik het ging swatchen in de winkel kwam er vrij veel kleur vanaf, maar als je het vanaf je vinger op je arm wilt swatchen is het bijna niks meer!
Hier even een foto van de swatches.


De eerste foto is met roze kleuren en die is echt bagger! geen kleur, korrelt enzovoort.
De rest is met een sponsapplicator aangebracht en dat is redelijke kwaliteit
Wat wel heel erg handig is, is het spiegeltje dat over de hele achterkant zit.
Dat is hier nog even te zien.


Ik zou deze palletjes niet nog een keer kopen denk ik omdat ik het een beetje onhandig vind werken, met het dekseltje en het zijn niet echt de kleuren die ik zou dragen, behalve de bruine dan.

Liefs, Henriette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten