dinsdag 19 juli 2011

88 matte palette. Door: Henriëtte



Iris en ik hebben iets nieuws bedacht voor de site, namelijk ons 88 palette laten zien.
Omdat het natuurlijk erg lang duurt om in 1 keer het hele pallet te swatchen en te laten zien, gaan we het in rijen doen.
Iris heeft het shimmer palet en ik heb het matte palet, Elke maandag en donderdag gaat 1 van ons een rij reviewen/bekijken van het 88 pallet.

Ik heb het pallet nu iets minder dan een jaar, en ik heb gekozen voor het matte palet omdat ik eigenlijk alleen met feestjes shimmer oogschaduw opheb, of alleen in mn crease.
Daarom dacht ik dat het handiger was om het matte palet te kopen, ik heb hem op Ebay gekocht voor 8,00 wat natuurlijk super goedkoop is voor 88 kleuren oogschaduw.
Dat is per oogschaduw ongeveer 9 cent !!
Iedereen die een bijvoorbeeld beautyblogs volgt of, er misschien zelf één heeft kent het 88 palet wel!

Vandaag ga ik voor jullie de eerste rij van mijn 88 matte palet, eigenlijk het normale palet, swatchen.
Zo zul je zien dat er ook wel wat shimmer oogschaduws tussen zitten.


Zoals je kunt zien zijn de oogschaduwkleuren goed gepigmenteerd, alleen komt het niet goed over op de foto.

Donderdag komt de 1e rij van Iris haar 88 shimmer palette, Ik hoop dat jullie deze rubriek leuk vinden!

Liefs,
Henriette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten